0513 - 688555De Klamp 12, 8404 GL Langezwaagdirectie.itaventoer@comprix.nl

(Klik op de afbeelding voor de volledige infographic)

Onze visie op onderwijs...

Onze school biedt een veilige omgeving, waar een ieder zichzelf mag zijn. Vanuit vertrouwen streven we naar het beste voor ieder kind. Daarom besteden we veel aandacht aan de sociaal emotionele ontwikkeling van kinderen. We hechten waarde aan structuur en een open communicatie.

Er wordt op onze school opbrengstgericht gewerkt. Hierbij erkennen en herkennen we verschillen tussen kinderen. We willen het kind op zijn eigen niveau zo optimaal mogelijk laten presteren. Daarnaast bieden we op onze school avontuurlijk onderwijs. We laten kinderen veel ervaringen opdoen. Zo ontdekken we vanuit de belevingswereld van het kind met elkaar de wereld om ons heen.

De school is de maatschappij in het klein. Dit betekent dat de school een oefenplaats is, waar kinderen veilig kunnen leren en ontdekken. De directe omgeving wordt betrokken bij ons onderwijs. De school is een belangrijk onderdeel van de “mienskip”. Vanuit deze gedachte vervult de school een centrale en verbindende rol in de ontwikkeling van de kinderen uit de dorpen Jonkersland, Langezwaag, Luxwoude en omgeving.