0513 - 688555De Klamp 12, 8404 GL Langezwaagdirectie.itaventoer@comprix.nl

Om de communicatie tussen school en ouders/verzorgers zo goed mogelijk te laten verlopen, maken wij gebruik van Social Schools. Dit platform is erop gericht om op een heldere en overzichtelijke manier berichten van school met ouders/verzorgers te delen. Op deze manier geven wij onze ouders/verzorgers een kijkje in de school of informeren wij hen over lopende zaken in de groep of juist gericht op de hele school.

Wanneer u uw kinderen inschrijft bij ons op school krijgt u een unieke code die u koppelt aan uw kinderen en de groep(en) waar zij inzitten. U kunt geinformeerd worden via de website, een app of via de mail. Via dit ouderplatform kunt u tevens toestemming geven voor het delen van foto's, verlof aanvragen en uw kinderen absent melden in geval van ziekte of doktersbezoek.

Kijk voor meer informatie op socialschools.nl: